Hur Zensum hanterar klagomål

Synpunkter & klagomål

Vi vill självklart att alla våra kunder ska vara nöjda med våra produkter, våra tjänster och vår service. Dina synpunkter är därför viktiga för oss!
Har du varit i kontakt med en kredithandläggare som behandlat ditt ärende är det  i första hand den personen du ska vända dig till.

Det går även bra ringa oss på 0771-30 44 47 eller kontakta kundservice via e-post kundservice@zensum.se. Vår kundservice har öppet måndag-torsdag: 09-19 och fredagar 09-17.

Kontakta klagomålsansvarig

Om du fortfarande inte fått ett svar som du är nöjd med, eller om du har ett klagomål, kan du kontakta vår klagomålsansvarige:

E-post: klagomal@zensum.se
Telefon: 0771-30 44 47
Adress:
Zensum AB
Klagomålsansvarig
Eriksbergsgatan 31
114 30 Stockholm

Är du inte är nöjd efter att klagomålsansvarig prövat ditt klagomål kan du vända dig till Allmänna Reklamationsnämnden (ARN):

E-post: arn@arn.se
Telefon: 08-508 860 00
Adress:
Box 174
101 23 Stockholm

Om du söker avgiftsfri vägledning kan du kontakta Konsumenternas Bank- och finansbyrå, telefonnummer: 08-22 58 00.
Outline graphic depicting hand nurturing a heart

Vanliga frågor

Vi tar dagligen emot många frågor från både nya och befintliga kunder. Nedan har vi sammanställt de vanligaste frågorna och svaren.

Hittar du inte svaret på din fråga är du välkommen att kontakta oss med dina frågor. Kontaktinformation hittar du längst ner på sidan.
Se alla frågor och svar